Saturday, May 18, 2013

Mimpi Minum Arak

Assalammualaikum...

Hurrmmmm... tadi aku terlelap lepas zohor.. sempat jugak mimpi.. haritu aku mimpi jerung besar-besar kat lautan.. kali ni mimpi minum arak.. waaahhh ape lar rasa minum ayaq kencing syaitonirojimm tuhh weiiii... hahhahha... yang kelakar nyer leh lak aku mimpi minum berjemaah dgn arwah abah dan adik aku.. si farid.. adoiiilarrr... tah hape hape tah... tapi biasa lar keinginan tahu yang tinggi aku cari lar kat Mr. Google pasal tafsir mimpi.. ini hasil nyer... 



1. Minum arak: akan terjadi suatu hal secara tiba-tiba, tetapi menyenangkan.


2. Bermimpi minum arak : Alamatnya:- Akan mendapat harta.

3. Jika mimpi minum arak. Alamat : Orang tersebut akan mendapatkan harta subuhat/harta yg masih samar halal/haramnya.

4. Alkohol: Jika anda bermimpi meminum barang alkohol sehingga (yang memabukkan) seolah-olah tidak tahu dunia lagi, bertanda anda akan mengalami badan yang sehat, pikiran waras dalam menghadapi sesuatu peristiwa kehidupan jasmani dan rohani.


Gambar Ehsan: Mr Google



Waaa.. cara gak maksud mimpi aku nih.. apepon mimpi mainan tido.. tu lar sape soh tdo siang-siang.. ehhehhehe... tgk comei tak KAK TON tdo siang?? muahahhahha... 

16 comments:

  1. Sy mmpi minum arak brand raja pastu d kjar dgn org yg x dikenali d rmh sdri...ape mksudnye??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mgkin akan dpt harta tp ada org lain yg inginkn harta tersebut

      Delete
  2. Sy mmpi sy minum arak brand raja pastu d kjar dgn org yg x dikenali d rmh sdri...mse tdur dah nk pg...ape mksudnye??

    ReplyDelete
  3. Says mimpi minum alkohol dari g enak peasants tp th terakhir benar2 nikmat rasaanya. Bikin melayang rasanya. Apa ya artinya

    ReplyDelete
  4. Saya mimpi saya mnum arak bersame keluarga saya lpas tu di kejar di kawasan rumah sendiri

    ReplyDelete
  5. minum arak?benda tak baik..semuanya dari syaitan..tak perlu la cari apa maknanya..benda haram tu..segalanya mimpi mainan syaitan..apa yg baiknya???

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni jenis geng2 tabligh yg ikut bulat2 mcm kt ksolah aku dlu la ni.. igt tak maksud mimpi tu biasanya berlawanan..xpyh nk cpt sgt hentam sanasinisamajaapapontakboleypui.. segalanya mimpi mainan syaitan? abis nabi dpt petunjuk dri mimpi tu apekejadahnya??

      Delete
    2. mimpi yang baik datangnya dari Allah..mimpi yang tidak baik datangnya dari syaitan. Sama2 lah kita belajar,perbaiki diri ni. Moga pengakhiran kita khusnul khotimah.

      Delete
    3. mimpi yang baik datangnya dari Allah..mimpi yang tidak baik datangnya dari syaitan. Sama2 lah kita belajar,perbaiki diri ni. Moga pengakhiran kita khusnul khotimah.

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Berhati-hati dengan mimpi, cara tidur yang betul disertai apa yang nabi s.a.w ajarkan sblm tidur boleh peroleh mimpi yang indah dan punya maksud yg baik. InshaAllah...

    ReplyDelete
  10. mimpi yang baik datangnya dari Allah..mimpi yang tidak baik datangnya dari syaitan

    ReplyDelete
  11. masa siang aku ngamuk sikit sbb salah faham pada mlm plk aku mimpi minum beer yg banyak tapi x mabuk dlm keadaan waras sng ckp normal, lps minum aku isthifar byk2 sbb aku terpikir solat, masa sedar aku syukur sgt2 sbb aku x minum
    bila mula hijrah byk perkara yg lama masuk dlm mimpi walaupun ianya rokok

    ReplyDelete