Thursday, May 16, 2013

Fadie itu aku..

Assalammualaikum semua,


Thanks yaa kerana sudi meluangkan masa menelaah blog aku yg tak seberapa ni.. Blog ni dihasilkan untuk aku berkongsi cerita.. berkongsi segala pengalaman, hobi, recipe dan lain-lain perkara yang aku suka.. dan mungkin sedikit sebanyak korg dpt jadikan pengalaman aku  sebagai panduan dan manfaat bersama...

Fadie itu aku... yup korg boleh panggil aku Fadie_Anum.. kenapa Fadie?? ni adalah nama manja aku masa arwah abah aku ada lagi... skrg dah hampir 3 thn dia pergi... i miss my abah so much.. dialah ayah, dialah teman karib, dialah kawan gaduh, kwn tgk wrestling.. hehehhhe dialah tempat aku manja2 selalu, dialah tempat aku meluahkan jatuh bangunku.. skrg dah tak dgr lagi panggilan Fadie..  sbb abah sorg jer gelar aku Fadie.. lagi satu dia suka sgt panggil aku Panda.. hehhehhe.. rindu abah.. al-Fatihah.. 

aku adalah insan biasa yang suka mengikut gerak hati.. ape pon aku buat, aku lakukan atas dasar apa yang aku fikirkan rasional dan betul.. i'm straightforward person.. ckp main lepas tp hati tak sampai.. cepat kecian dgn org.. huhuhuh.. what a mess!! hehehhe

ini bukan lar blog pertama aku.. Actually ini yg kedua.. blog lama tak aktif sgt dan lebih kepada bentuk diari dan aku menulis bila aku rasa tertekan serta nak ingat moment yg penting-penting... hurmmm... but hopefully blog ini akan aktif, bertahan dan kekal.. amin.. 
hehhehhe just wait and see.. 









No comments:

Post a Comment